Wednesday 25 July 2012

nak rompak bank laaaa

geraaaaaammmmmmmmmmmmmmm.............arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


memang betoi la..banyak sungguh dugaan hati di bulan pose nie...memang mencabar kewibawaan betul untuk bentuk hati dan kawal emosi kn...memang memerlukan kekuatan iman yg jitu....

DUIT....DUIT....DUIT....DUIT

manusia memang kering hati kalau berdampingan dengan masalah duit kn ??

time nk mmg lembut gigi dari lidah..
time nk bayar..makkkk aiiii..susah gile
bile dh pinjam tu bole pulak wat2 lupa kn...
kau dh janji nak bayar..ko bayar jer la...ni nk berdolak dalih pulak...nak ke perut yg slim kurus mulus tu jadi kembong sebab kenyang makan duit deposit kami..haram tuuuu..
saya bukan anak menteri or wife CEO pun..paham2 la sumber kewangan student dari mana kn ?>..tak pasal2 lak saya yang kena berhutang ngan family..mmg la family yang tanggung wat masa nie tapi family saya pun banyak lagi tanggungan lain...

saya selalu cakap kt hati..' tak pe..kita tulun mudahkan orang insyallah ..orang pun akn tulun mudahkan kita.' ....takpe la..selalu kena buli pun saya reda....
agaknya saya nie terlalu nerd sangat kot..asyik berlembut jer ngan orang..
tapi ada ker orang yang berlembut ngan saya ??..
orang ambk kesempatan lagi ada laa...

p/s : korang2 jangan la terlalu baik hati nk jaga hati orang lain macam saya selalu buat sampaikan diri sendiri yang merana tanggung beban hutang pulak...sekian...lega sikit hati wpun hanya meluahkan kt sini..:(

1 comment: