Tuesday 23 October 2012

ukm jem !!!

ukm jemm !!!!

...kenapa ni????? xpenah2 cmni.....

adoiii aku tersangkut dlm jem ni jugak....

tepon xabih2 berbunyi...kenapa tepon aku jadi buzy ??? pelik2

tetiba pandang tepi nampak baju besar warna ijau...baju apakah ini ??

tetiba jantung jadi dup dap dup dap....nebes

ayoyo...aku konvo la arini...sangat2 lewat dah nie...kenapakah aku masih dalam jem sedangkan kt dectar dah menjeritjerit panggil suh masuk dewan.....adoii..aku cuak..aku dh lambat....abis la aku...

ya allah...kau permudahkan lah segala urusan aku...amin

abis sume keta depan yang jalan cam semut aku maki..xpasal2 aku buat dosa kering sedangkan salah aku sendiri <sapa suh kuar umh lambat kn>

dalam keadaan yang kelam kabut aku try meloloskan diri aku ke dalam barisan ..naseb baek sahabat-sahabat ku setia menunggu...sanggup keluar baris semata-mata tunggu aku....tenkui gurl...luv u all so muchhh....

akhirnya aku selamat menerima sarjana ku di depan canselor sendiri...bangga beb !! wpun sgt2 nebes...sampaikan gamba atas stage jadi comot...xpa la..dah mmg comot pun kan...xbole nak wat pe2 la...

tanggal 22 aribulan oktober 2012....aku selamat di mashurkan sebagai SARJANA PENGURUSAN PERSEKITARAN....alhamdulillah...

thanks kepada sume yang terlibat sama langsung dan secara tidak langsung dalam usaha aku mengengam master...luv u all ketat2...muahhhhh.....






2 comments:

  1. update la update laaaaaaaaaaaaaa..

    rindu hari jubah +_+

    ReplyDelete
    Replies
    1. xda masa nak update...almaklum la sekarang kan nginap dalam gua..heee

      Delete