Friday 22 June 2012

burung antoooo

penat penat penat letih letih letih stress stress stress kosong kosong kosong :(


akhirnya aku berjaya siapkan draf yang aku rasa cam tak ada rupa draf
biarlah.... asalkan aku anta je dulu betol atau salah lain cerita 
demi master nie terpaksalah aku bersengkang mata..
tapi aku reda sebab nie jalan pilihan aku sendiri...

isu utama : tido lambat !!! so ???

sebenarnya banyak kebaikannya dan begitu nikmat tido lambat..kihkih
# bole surf tenet tanpa gangguan sebab kompem line laju
# mood makan meledak dengan rakus
# bole save bajet makan sebab tak payah breakfast terus lunch
# kerja yang tertangguh tangguh akan siap
   < siap ke kalau asyik menghadap fb >

sume tu tergolong dalam kebaikan ke ????

sume kebaikan kat atas tu tak la berguna kalau subuh kita terlepas lain la kalau kita nie siew ting ke saraswaty ke tak pa la jugak kan...

p/s : tido la awal sebab kebaikan tido awal lagi bersepah dari kebaikan tido lewat tapi as student cam aku especially nak siapkan tesis waktu tido tu sangat sangat lah singkat dan sangat bermakna.

# aku rela sebab aku nak konvo OCT 2012...............insyallah..

No comments:

Post a Comment